PE Madnessss & Wouter deel 5 - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Laura Rebel - WaarBenJij.nu PE Madnessss & Wouter deel 5 - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Laura Rebel - WaarBenJij.nu

PE Madnessss & Wouter deel 5

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 April 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Dit weekend was “reunie weekend”. Vrijdag begon alle gekheid toen 11 khaya mensen naar Jeffreys Bay gereden zijn om een weekendje bij de leukste meisjes van Jeffreys Bay door te brengen (wij natuurlijk ;)) De avond ging van start in Island Vibe waar ik bijna onze nieuwe stagiair Tom vergiftigd had met onwijs hete pepersaus (oops). De leuke jongen was afkomstig uit Baarn en deed fysiotherapie (ik zie een verband ;)). Anyway, het eten, de shotjes en vooral de enorm gezellige groep zorgde voor een TOP avond die afgesloten werd in een volle Sovereign!
Het enige nadeel van het geheel was dat Nadine en ik een overheelijk ontbijtje klaar moesten maken om HALF 9!! ‘s morgens, waardoor we die nacht slechts drie uurtjes geslapen hadden. Na het ontbijt klaar te hebben gemaakt met een enorme kater werden de spullen gepakt en reden we met zn allen terug naar PE om daar HET Paasevenement mee te maken, namelijk het Splash Festival.
Helaas helaas helaas was er wegens te veel wind (PE wordt ook wel the windy city genoemd) geen vuurwerk. En toen we vervolgens “dan maar” in het reuzenrat wilden, smeten ze het loket gewoon voor onze neus dicht! Beeeetje jammer, dus gingen we weer terug naar de party van Gert-Jan en Vera die hun partijtje vierden voor heel Khaya. Enorm gelachen en veel gedanst waarna we afdropen naar het huis van Daisy en Lisette waar we samen met de andere J-Bay meiden (M&M) de nacht doorbrachten.
De volgende ochtend stond er een overheerlijk paasontbijtje (jaja met eitjes en al) op het menu en gingen we wederom door naar…jaja…alweeeer een feestje. Dit keer van een andere Khaya studente (Marina) die afscheid ging nemen omdat ze vrijdag alweer terug naar Nederland vliegt. Het was duidelijk te merken dat iedereen he le maal kapot was na dit weekend en we vervolgden onze reis weer terug naar J-Bay om nodig bij te slapen (dit begon overigens al in de taxi naar huis).

Dan als laatst nog even een kleine tussentijdse update over de enige echte eigen Wouter die praat en zelfs “hallo kusjes” geeft…Het is een ongelovenloos tafereel waar ik jullie zeker van op de hoogte houd ;)

Het aankomende weekend zal vol zitten met wederom een reunie, alleen dan een kleine met de twee leukste meiden uit PE (Daisy en Lisette). Er staat een heerlijke facial en massage op ons te wachten om vervolgens heerlijk te gaan eten bij the Mexican en onze dancemoves los te laten in the Beachfront. Wederom dus weer hele goede vooruitzichten.

Liefs Laura

PS: voor onwijs foute foto’s van het Cinsa weekendje ga naar www.studentenkhaya.waarbenjij.nu

• 11 April 2007 - 15:02

Lies:

Zooo, word jij ff lekkah in je oor gelikt op die foto's!Haha! Maar ziet er wel allemaal heel gezellig uit! Nog n maandje, meis, dan ben je weer thuis!!Jammer he..Dus geniet er nog maar lekker van!
    Liefs lies