Platvoet zonder haar vriendjes op avontuur deel 1 - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Laura Rebel - WaarBenJij.nu Platvoet zonder haar vriendjes op avontuur deel 1 - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Laura Rebel - WaarBenJij.nu

Platvoet zonder haar vriendjes op avontuur deel 1

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 Februari 2007 | Nederland, Huizen

Jemig krimmel, ik zie door de kleren mn koffers niet meer!!! Wat een toestand...alles is in drievoud ingekocht alleen past 't dus niet in een "één-voudige" koffer. Leuk ook van alle kadotjes die Laura pas IN het vliegtuig mag openmaken, of in sommige gevallen pas in het HOTEL! Vooral ook omdat dat nu juist de meest lichte kadotjes zijn ;) (Lies ik weet niet WAT je erin hebt gestopt, maar ik hoop ermee door de douane te komen;))
Over de douane gesproken...die zullen de dag van hun leven hebben morgen, want jaja ook de tampons e.d. zijn in drievoud ingekocht :S "Business or pleasure" Ja wat moet je dan zeggen hè...
Maargoed, het is tijd om me voor te bereiden op de reis der reizen, want nee het is geen rechtsreekse vlucht. Als je het doet, moet je het goed doen ;) Dus van Amsterdam naar Londen, van Londen naar Johannesburg, van Johannesburg naar Port Elisabeth en 38 uur later sta je zomaar tussen de Leeuwen en Tijgers...Alsof het niets is.

Lieve iedereen, ik ga jullie enorm missen en zal zoveel mogelijk deze site up-to-date houden wat betreft mijn avonturen in Afrika!

Liefs Laura

  • 13 Februari 2007 - 21:58

    Sas:

    Heeeeel veel plezier in het zuiden van afrika. Succes met je reuze-trip morgen, zal aan je denken;) Kus

  • 13 Februari 2007 - 22:13

    Chris :

    Hé Laura,

    Heel veel plezier met de bijzondere avonturen die je in Zuid-Afrika gaat beleven!
    Alleen voor tijgers hoef je niet zo ver te vliegen hoor. Op de Sint Jacobsstraat woont al jaren een echte tijger.

    Kus

  • 13 Februari 2007 - 23:16

    Niels:

    Heeel veel succes in z-afrika lau ik zal aan je denken morgen ;)
    good luck kus niels

  • 14 Februari 2007 - 08:01

    Huib:

    Ow, wat leuk. Een mooi avontuur! Heb je ook bezoekdagen dat ik langs kan komen?

    XXX

  • 14 Februari 2007 - 08:19

    Mama:

    Lieve schat

    Dat van die kleren en koffers was me al duidelijk en ook het laatste restje proppen we er wel in. Ik ga je straks wegbrengen naar Schiphol en je verschrikkelijk missen(!), maar ik wens je een fantastische tijd in Zuid-Afrika.
    Dikke kus

  • 14 Februari 2007 - 08:35

    Eva:

    Hola prima mía, ik wens je een super tijd, geniet er lekker van en ik zal je gauw een keer bellen! Africa here she comes...!Dikke koes ;)

  • 14 Februari 2007 - 09:08

    JouW Valentijntje(L):

    Valentijntje van me...
    Nogmaals ik ga je erg missen:'(..

    Maar als je weer thuiskomt.. gaan we valentijnsdag rustig met zn drieeen overdoen:P

    Love you ..
    Miss you ..
    Dikke vette kusZ van ..

    Eempie(A)

  • 14 Februari 2007 - 11:33

    Ellen:

    HEEEEEEEEEEEEL VEEL PLEZIER DAAR! Ik houd je site in de gaten!

    x

  • 14 Februari 2007 - 11:38

    Lies:

    CHICKLE!!Leuk he al die kadootjes. Met die van mij kom je wel door de douane hoor!Ze zijn wel wat dildo's gewend daar ;-) Maar veel succes met je tampons, doe de bosnegertjes de groeten en als ik n bank heb overvallen dan kom ik langs!
    dikke smakkerd Lies
    PS En zal rein en ren van ren en rein doorgeven dat dit je site is. Ze zijn wel verplicht om t bij te houden natuurlijk!

  • 14 Februari 2007 - 12:14

    Ayla..=D:

    héé lief nichtje (L)
    veel plezier daar in Afrika..:D

    Xx Ayla..:D

  • 14 Februari 2007 - 14:53

    Maayke:

    Lieve lau,
    Heel veel plezier! En onthou: When the going get's though, the though get's going!
    Dikke kus Mook

  • 14 Februari 2007 - 18:16

    Caroline :

    Hoi Laura,
    Heel veel plezier in het verre Zuid-Afrika! Geniet van deze ervaring!!
    Groetjes Caroline

  • 14 Februari 2007 - 18:17

    Caroline :

    Hoi Laura,
    Heel veel plezier in het verre Zuid-Afrika! Geniet van deze ervaring!!
    Groetjes Caroline

  • 15 Februari 2007 - 08:01

    Hans, Cora En Inge:

    Ik zag net een mailtje van Tiny over de stage. Dat is nog eens wat anders dan mijn stage van 9 maanden bij Delta Lloyd naast het Amstel station. Veel plezier en leerzame ervaringen toegewenst vanuit het hoge noorden.

    XXX

  • 15 Februari 2007 - 18:50

    Patrick (broer):

    Waar ben je nu?

  • 15 Februari 2007 - 18:51

    Patrick (broer):

    En nu?
    Nogmaals super veel plezier van iedereen uit Almere en op tijd terug voor de grote dag!

  • 16 Februari 2007 - 10:06

    Ilse:

    Heeeel veeel plezier, leuk om zo op de hoogte te blijven :)!!!

    Kus

  • 16 Februari 2007 - 10:36

    Arjen:

    Ek hoop jy geniet dit baie in Suid Afrika. Lekker tyd toegewens.

  • 16 Februari 2007 - 13:11

    Bianca:

    Hé Wortel,
    Wat ben je nou gaan doen, zo ver weg, maar wel waanzinnig gaaf joh. Heel veel plezier daar en ik ga je zeker volgen.

    Liefs van Biet (je nichie Bianca natuurlijk)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Huizen

Laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 10721

Voorgaande reizen:

14 Februari 2007 - 15 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: