Raaaaaaaare snuiters - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Laura Rebel - WaarBenJij.nu Raaaaaaaare snuiters - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Laura Rebel - WaarBenJij.nu

Raaaaaaaare snuiters

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

27 Maart 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Het is alweer een tijdje geleden dat jullie iets van mij gehoord hebben...wees gerust...ik ben nog steeds helemaal heel! Er zijn weer nieuwe updates over de verbroken liefde tussen Wouter, Nadine en mij. Het “proces” is als volgt in zijn werk gegaan: negeren, kijken...nog eens kijken, een frons, een handbeweging en vervolgens “hai”...Sommige mensen worden maar moeilijk volwassen, zo ook Wouter...
De liefde tussen de barman en mij verloopt ook al erg stroef gezien het feit deze “mooiboy” mij niet herkende toen ik in the Mexican aan mijn Don Pedrotje zat. Welliswaar was ik ietwat verwaait door de zoveelste storm die niet alleen regen maar ook zand met zich meebracht en zat het smeer van de mountainbike die ik had meegenomen tot aan mijn oren...maar bij liefde gaat het natuurlijk niet om het uiterlijk...Wordt wederom vervolgt J
Dan even een korte omschrijving over de soort gasten die wij hier wel eens krijgen. Zo ook gisteren...Ik vond de man er al ietwat “apart” uitzien...maar ok dit is natuurlijk genetisch bepaald...en gaf hem een eerlijke kans ;) Ik gaf hem een kleine tour door het bovenste gedeelte van het huis (waar hij dus niet zat) en begon gelijk al te miepen dat hij naar het bovenste gedeelte wilde verhuizen. Prima geen probleem...zo geregeld. Eenmaal alles te hebben uitgepakt kwam hij met wc rol en al aanzetten dat hij BLANCO wc papier wilde en dus niet met schattige dolfijntjes (ja hier doen ze ook aan huisstijl) omdat zn “bibsje” anders blauw werd...Nog geen uur later ging hij over de rooie omdat zijn handoeken gewassen werden en hij PERSE de handoek wilde waarmee hij zich de dag ervoor afgedroogd had...Vervolgens gaat meneer met tv’s slepen omdat er geen remote bij zit en even later staan koffers, BMW en al op de stoep...klaar voor vertrek. Zulk soort types ben ik natuurlijk liever kwijt dan rijk...J en zwaaide de beste man nog even netjes uit! “Tot (n)oooooit!”
Verder was ons weekend in Jeffreys Bay er weer 1 uit duizenden. Het aantal vrienden stijgt met de dag en we stapten dit keer met 8 man het uitgaansleven van J-Bay in. Na een heerlijk diner in het Viswijf belandden we in Havana (nee niet die in Hilversum). Havana is de lokale “Jan Sint” van Afrika met een gemiddelde leeftijd van 16 jaar en ouder. Helaas lopen er meer breezersletjes en jochies rond dan jongens die “Bas” heten (hoe is het trouwens met hem An? ;)) Anyway...Nadine en Marina (ook eentje van Khaya) waagden zich aan de karaoke en we dropen langzaam af naar de Beachfront. Van de vorige keer kon ik me weinig negatiefs herinneren van deze plek (ze zeggen wel is dat alcohol de pijn verzachtt...;)) maar dit keer deed de alcohol toch echt niet goed zijn werk. WAT een handtastelijkheid!! De Nederlandse man staat hier al bekend om...maar de Zuid Afrikaanse man doet hier nog een schepje of 10 bovenop! De muziek was overigens helemaal te gek...!! Toen ik de handtastelijkheden meer dan spuugzat was en me even met mezelf terugtrok naar een verlaten tafeltje kon ik nog geen 2 minuten alleen zitten of er stonden alweer 5 mannen om de tafel!! “Shaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaane!!!” en we gingen god zij dank naar huis.
Aankomend weekend is het Cintsa weekend waar ik me nog steeds zowel fysiek (ja ik ga weer paardrijden!) als mentaal op moet voorbereiden. Ook komen donderdag mijn moeder en Cees langs om mijn 21ste (word ik dan eindelijk volwassen?;)) verjaardag te vieren zodat er weer een leuk vooruitzicht is in mijn nu al geweldige Afrika avontuur!

Liefs Laura

  • 27 Maart 2007 - 21:47

    Ramona:

    Wat n apart figuur he die kerel! had m gewoon wat blaadjes van de boom gegeven, ga je toch geen wc-papier aan verspillen!?:-s Beetje jammer dat ik je gemist heb op msn. Mn broer is soms schizofreen, denkt ie dat ie mij is ofzo..Let r maar ni op:-)
    Maar jij en dat lekkere lijf van je moeten natuurlijk niet alleen aan n tafeltje gaan zitten...Tuurlijk trek je die grote geile fruitnegers aan!Wacht maar, als ik kom dan zetten we onze lesbische platonische relatie voort. Dat schrikt ze wel af, misschien dat er wat lelijke lesbo's komen maar die kunnen we aan!Komt snel weer n mailtje aan!
    Luv ya honeybunny
    Groetjes aan die mama he!

  • 27 Maart 2007 - 21:50

    Hans:

    Hoi Laura,
    Leuk te lezen. Geniet van je verjaardag en ik leef best met je mee. Bij ons is alles gewoon: We werken, gaan bij van Dalen fietsen, roeien, lopen en na de sauna gewoon een biertje en natuurlijk laten we een mandje zakken.

    Groet, Hans (fitnessmaatje van Bob)

  • 28 Maart 2007 - 11:35

    Jan Raatgever:

    't Spijt me dat ik niet eerder heb gereageerd maar heb het vreeeeselijk druk gehad (en word al wat ouder (lees vergeetachtiger)).
    Ben verheugd te merken dat er een stralende, blije, cynische en levenslustige Laura uit het ei is gekropen. Dat verandering van spijs doet eten is door jou nu wel bewezen. Zo te zien heb je het ff wel helemaal naar je zin.
    Ben ook wel jaloers vanwege die blijkbaar heerlijke temperaturen, prachtige natuur, idyllische plekjes en de wilde dieren.
    Hoop dat je een fantastische verjaardag hebt(gehad?)en pas op voor al die hitsige mannen. Blijf je belevenissen nu volgen hoor .....
    Veel plezier, Jan

  • 03 April 2007 - 13:28

    Germa En Wico:

    Ha die Laura,

    Voor morgen alvast gefeliciteerd met je 21e verjaardag. Maak er een mooie dag van. Ook de felicitaties voor je moeder en Cees. Die genieten zeker met volle teugen van het land.
    Laura, leuke verslagen die je zo schrijft. We lezen ze regelmatig.

    Geniet en nog een leuke dag.

    Gem en Wico

  • 04 April 2007 - 08:39

    Leen Rebel:

    Hoi Laura,

    Gefeliciteerd met je verjaardag, geniet er van en drink een extra wijntje van mij van die heerlijke Sud "African wine", groetjs aan Tiny & Cees.

    Leuke kaarten waren dat helaas hoorde ik van Eef dat ze van jullie waren
    groetjes
    Leen



  • 04 April 2007 - 11:51

    Lies:

    Jaaaa Ook hier nog even een felicitatie:

    GEFELCITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Over n maandje gaan we het vieren!!

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 10725

Voorgaande reizen:

14 Februari 2007 - 15 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: