Bitch fights & Free drinks - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Laura Rebel - WaarBenJij.nu Bitch fights & Free drinks - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Laura Rebel - WaarBenJij.nu

Bitch fights & Free drinks

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

13 Maart 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn "spannende" en idiote verhalen met jullie gedeeld heb...maarja een heel huis ontdoen van liters regenwater gaat je natuurlijk niet in de koude kleren zitten...;) Dus na een aantal dagen geschept te hebben (met prullenbakken) was het weer tijd om te "werken"...En na t werken (zeker in de weekenden) is het weer tijd voor ontspanning...
Ik heb jullie nog niet over de bitch fight verteld die ongeveer een week geleden plaats vond. Bij een bitch fight denken jullie natuurlijk meteen aan Nadine vs Laura...maar in dit geval was het meer "Nadine en Laura vs de rest" (kan zo een BNN programma worden ;))
Anyway...de avond begon zo leuk...Shane, Nolan, Nadine, Marcel en ik zouden bij Sovereign afspreken met surfdude Wouter..en dat gebeurde ook. Na een avond vol wild gedans, werden wij uitgenodigd door Mr Wax himself (dj van the Wax cafe en "vriend/vage kennis" van Wouter) om nog een drankje "@t his place" te doen...naja prima...Dus zo gezegd, zo gedaan...Daar aangekomen bleek "Waxie" ineens niet meer zo aardig en wilde alle negers zijn huis uit trappen...(?) (ongeveer ons gehele gezelschap dus). Op dit moment hadden wij support verwacht van onze Wouter...maar deze deed gewoon vrolijk mee...dussss daar gingen we weer, want met zo'n idioot stelletje rascisten hoeven wij natuurlijk geen sluitdrankje te doen...!
Om de avond toch nog op een goede manier af te sluiten reed Sunshane ons naar zijn "tent" The Beachtfront...WAT een plek jongens!! GE WEL DIG! Alleen maar negers en wij voelden ons, hoe een blanke zich in een township voelt...(in de minderheid dus)
Eenmaal tipsy in ons bed te zijn beland kregen we een smsje van surfdude Wouter himself om zich te verontschuldigen...maargoed WIJ waren nog niet klaar met de beste man en besloten er later nog wel op terug te komen. Later...(was twee dagen na het incident) waarbij we hem voor zijn billabong store aanspraken op zn gedrag. Uiteraard resulteerde dit niet in een opgelost probleem, maar juist in een bitch fight waarbij de hele store (inclusief alle medewerkers) mee konden genieten. Sindsdien drentelt meneer de hele dag rond info jeffreys bay (waar wij ook werken) en kijkt hij met de meest arrogante blik naar ons als we hem gedag zeggen (want ja WIJ laten ons natuurlijk niet kennen;)) Anyway...de liefde tussen Wouter en ons is over...
Maar...zodra de ene liefde over is...is er weer plek voor een andere ;) Deze "liefde" is in dit geval de barman van Sovereign. Ik kan mij nog vaag herinneren dat onze eerste ontmoeting ontstond uit veel geschreeuw en idiote blikken omdat HIJ (als barman) niet wist hoe die een bacotje en macotje (malibu cola) moest maken...My goodness...Wellicht heb ik zoveel indruk op m gemaakt met mijn geschreeuw dat hij mij de volgende keer een gratis drankje aanbood. Heeeeel schattig...via iemand anders...met een grote lach op zijn schattige gezichtje ;)Dussss mijn eigen Michiel (barman Havana) is opgestaan in J-Bay...wordt vervolgt dus...

Liefs Laura

  • 13 Maart 2007 - 11:55

    Mook:

    Lekker Lau! Je hebt je bekkie nog lekker bij de hand! Houden zo! 26e naar George, wordt gezellig! Dikke kus mook

  • 14 Maart 2007 - 15:15

    Affelon:

    Lieve tante Laura,

    Wat een stomme meneren zeg!!Goed dat je een bitch fight ging doen!!
    Ik kom je even een Whubba(=kusje) geven en vertellen dat ik los kan lopen. Mama zegt dat ik als Happy feet(de baby pinguin) loop. Ze vindt het super schattig zegt ze.

    Whubba van mij en mijn papa en mama


  • 15 Maart 2007 - 08:55

    Casper & Truus:

    Hallo Laura,
    We hoorden van je moeder dat je in het verre Zuid-Afrika zit en dat je op deze site te volgen bent.
    Ziet er goed uit en zo te lezen verveel je je daar niet.....
    Ze vertelde ons ook dat Cees en zij je verjaardag in Zuid-Afrika komen vieren dus vanaf deze plek alvast gefeliciteerd.

    Hartelijke groeten,
    Casper en Truus

  • 15 Maart 2007 - 11:36

    Anneke:

    Hey Laura

    Wat merk ik nou.......voel ik hier iets moois opbloeien, oftewel val je van je eigen geloof af????
    We zien graag een foto tegemoet !!

    Heb je mijn andere mail nog ontvangen? Juicy information...?!

  • 15 Maart 2007 - 14:03

    Maayke:

    heey laura

    geweldige fotos en verhaaltjes! je hebt het erg naar je zin zo te lezen... en de surfdudes! klinkt goed!! haha nou lau ik hoop je nog ff te zien voor ik mijn vliegtuig instap... en anders in los spainjos dikke kus en no veel plezier daar

  • 15 Maart 2007 - 14:41

    Ome Leonard:

    Hallo Lautje alles goed.. hoe is het met je vogelenspin.. en waarom ga je in godsnaam naar haaien kijken? Als rechtgeaarde adviseur moet ik je dat ten strengste ontraden en hou in ieder geval je vingers + oren binnen de tralies, dat zijn nl lekkernijen voor die beesten. Oh ja leuk joh.. ik heb 3 kaarten gekregen van George Michaël, geen idee hoe dat kan maar dat geeft niet.. ben nu een paar leuke vriendinnen aan het zoeken om mee te gaan..!! ik heb er al één gevonden.. en als ik verder niemand vind vraag ik gewoon jou mee.. oh nee dat kan niet.. jij zit dan nog in South Africa naar die haaien of zeeslangen etc.. te kijken.. vraag ik Eef wel.. Zeg doe je naast al die haaien onzin ook nog wat zinnigs daar??
    ik hoor het wel..
    groetjes
    Ome Leonard

  • 17 Maart 2007 - 10:31

    Hans:

    Dag Laura,
    We kregen donderdag van Anneke te horen dat Bob en ik te weinig op je letten.
    Bij deze mijn bijdrage. We sporten nog steeds. Staan Anneke bij wanneer zij wordt geterroriseerd en we missen je ook. Er is tegengwoordig 'gerommel' op de parkeerplaats bij Van Dalen. Wat dat precies is weet ik niet en ik heb al een keer staan wachten of het leuk gerommel werd. Niet gebeurd.
    Ik begrijp dat jij het erg plezierig hebt. Leer je ook nog wat of is het gewoon de hele dag feest?

    Groeten van Hans (de helft van die twee, weet je wel!)

  • 20 Maart 2007 - 09:43

    Bianca:

    Hé Wortel,
    Alles gaat lekker, lees ik zo. Ik lach me suf om al je verhalen. Leuk mee genieten zo. Beleef maar lekker veel, hebben wij wat te lezen. Veel liefs van Biet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 10729

Voorgaande reizen:

14 Februari 2007 - 15 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: