Van de ene plons naar de andere... - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Laura Rebel - WaarBenJij.nu Van de ene plons naar de andere... - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Laura Rebel - WaarBenJij.nu

Van de ene plons naar de andere...

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

07 Maart 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

De dag begon al met regen en eindigde ook met regen...Maar dat het ZOVEEL regen zou zijn had ik natuurlijk nooit kunnen bedenken..! In het begin denk je nog..."haha wat grappig...Zuid Afrika en regen..." Maar als het dan na 7 uur regenen NOGsteeds met bakken uit de hemel valt, begint het lachen meer om te slaan in huilen...
En toen kwam t hoor...drup drup drup...het begint op een klein plekje (in dit geval in de wc)en komt later gewoon door de deuren stromen. Overal water...door het plafond, watervallen langs de muren, door de schoorsteen...je kon het zo gek niet bedenken en er kwam water uit. De beneden verdieping was al omgetoverd in een pierenBAD en de woonkamer stond vol met potten, pannen en zelfs de prullenbak fungeerde als opvangbak...
Maar..."Na regen komt altijd zonneschijn.." :) En die kwam er GOD ZIJ DANK...en de grote schoonmaak kon beginnen!
Na 2,5 dag te hebben schoongemaalt (en dit zijn geen grapjes) hebben we de fles rose maar opengetrokken en er een filmpje in geknalt...(blijft leuk: "How to lose a guy in ten days;))
Om 19.00 uur lagen we met bikini en al in het zwembad met een goeie fles rose en borrelnootjes aan de kant! De PoolParty kon beginnen! Na een flesje of vier (!) gedanst te hebben op Micheal Jackson's greatest hits daalde het niveau natuurlijk met de minuut...Toen we eenmaal van Micheal naar Mariah gingen was het weer de hoogste tijd om de oogjes dicht te doen...en onze roes uit te slapen...;)
Wat een geweldige nacht!!

Liefs Laura

• 07 Maart 2007 - 11:23

Eva:

Typisch weer iets wat jou moet overkomen! Lach me dood hier!
    We zeggen altijd in Nederland regent het veel, maar lang niet zo hard als daar! Haha
    Kijk maar uit nichie,
    liefs eef

• 11 Maart 2007 - 08:35

Ayla:

hee laura.:D volgens mij heb ij het wel leuk daar!

nou ik moet je ff iets heel leuks vertellen: ik heb gister een paard gekregen..:D

maar genoeg over mij, nog veel plezier toegewenst