Van hot naar her... - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Laura Rebel - WaarBenJij.nu Van hot naar her... - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Laura Rebel - WaarBenJij.nu

Van hot naar her...

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

04 Maart 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vrije dag...en dus op naar PE. Op het menu voor vandaag stond het Zuid Afrikaanse "Dolfinarium", genaamd BAYWORLD...Klinkt erg spannend en groot, maar het is niets meer (of minder natuurlijk;)) dan een paar veel te kleine hokken met slangen (die je dus ook gewoon dood op de weg vind :S) en een paar fossielen. De dolfijnenshow hadden wij natuurlijk NET weer gemist (zal ook is niet), waardoor we later op de dag nog een keer terug moesten.
En daar zaten we weer hoor OP een bankje...te wachten in de regen met geen bezoeker om ons heen :S. Dussss...Daan en Jochem werden weer gebeld (vaste prik als we namelijk weer op een bankje terecht zijn gekomen) De schatten zouden naar het Kagga Kamma Park gaan...en godsblij dat we waren, konden we mee. Dus, daar gingen we...in een schokkende bus met nog 5 mannen (je kunt t slechter treffen ;))
Leuk park...beetje jammer van t weer (regen en grijze lucht) maar erg goed vermaakt. De cheetah kooi was helaas dicht, maar alsnog op dertig cm afstand kunnen bekijken en zelfs aanraken.
Na het park helemaal door te zijn gereden, weer met volle toeren terug naar Daan zijn huis om de skydive filmpjes en overige foto's van het avontuur (van dezelfde 5 mannen) van Cape Town te bekijken. Jongens...dat gaat m NIET worden dat skydiven...my goodness...als zelfs die mannen gillend naar beneden storten, wat moet het dan wel niet bij mij worden...!!
Maargoed...er werd even met Kees en Martijn gegeten bij de Mac en vervolgens reden we weer terug naar PE waar we ons op zouden maken voor wederom een.........STAPAVOND! En zoals jullie al weten...die zijn t leukst...;) Het bekende groepje werd weer gebeld, met nog een paar nieuwe gezichten erbij (SunShane zijn neefje Nolan en Marcel (volunteer van Tyron))
En WAT een neefje zeg! De "grote jongen" (want hij was vorige week 21 geworden) was maar liefst 1.50 groot (of klein ;)), maar kon dansen en versieren als een ware Casanova. Hij maakte de gehele tent wijs dat Nadine en ik allebei zijn vriendin waren en nam ons (aan beide handen 1) overal mee naar toe. Jullie kunnen je vast wel voorstellen hoe DAT eruit moet hebben gezien, als ik zeg dat ik 1.81 lang ben! HY LA RISCH...
Dit keer was Nadine de "lul" bij onze lesbische "vriendinnen" en het was weer tijd om...naar huis te gaan...

Liefs Laura

• 04 Maart 2007 - 19:39

Eva:

Ik zit nu aan een Kir Royaal (ook niet slecht moet ik zeggen) je leuke mailtje te lezen.
    Vandaag de eerste echte dag van het voorjaar, heerlijk! Van iets van 11 naar 25 graden! Mijn neus verbrand... tja Lau we zijn wel familie, maar het pigment zoals jij, heb ik niet meegekregen. We zijn met vrienden gaan wandelen in een park en daarna hebben we geluncht met veel wijn en lekkere hapjes! Myrna kan nu sinds een week fietsen, zo leuk!

Y tu.. bueno tu estas pasando la bomba! That makes me very happy!
    Dus blijf vooral genieten, want je verdiend het!
    Veel liefs van ons alle uit Madrid!
    Love you lots,
    Eef

• 05 Maart 2007 - 20:43

Bert Rebel:

Lieve Laura,
    Geniet van alles wat je nu meemaakt. Feest er maar lekker op los.Het is een prachtige ervaring en voor je het weet zijn de drie maanden voorbij. Liefs Bert Rebel.

• 06 Maart 2007 - 09:54

Niels :

leuk om te lezen dat alles goed gaat! geniet van je tijd daar... voordat je t weet is het weer voorbij ;)
    take care xxx niels

• 04 April 2007 - 08:38

Leen Rebel:

Hoi Laura,

Gefeliciteerd met je verjaardag, geniet er van en drink een extra wijntje van mij van die heerlijke Sud "African wine", groetjs aan Tiny & Cees.

Leuke kaarten waren dat helaas hoorde ik van Eef dat ze van jullie waren
    groetjes
    Leen