Reuze spinnen en andere beestjes... - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Laura Rebel - WaarBenJij.nu Reuze spinnen en andere beestjes... - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Laura Rebel - WaarBenJij.nu

Reuze spinnen en andere beestjes...

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 Maart 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Het is vandaag...een graadje of 27...heeeel vervelend dus;) Hoe is het weer in Nederland eigenlijk? (of wil ik dat niet weten)
Vandaag heb ik nog meer "mensen" van de "locale bevolking" ontmoet. Toen ik met mijn (nog slaperige) hoofd een ontbijtje wilde fixen stapte mijn slipper bijna op een mega spider!!!!! En met mega bedoel ik pingpongbal-lijf met harige poten eraan! Arghhhh...we waren al lichtelijk bang gemaakt door Tyron die ons enge verhalen over spinnen en slangen vertelde...maar ze zijn dus echt waar! Gelukkig had onze held (de schoonmaakster) hem al vergiftigt met Antz Poison (ik zeg: prima spul ;))
Verder lopen er af en toe bambi's door de tuin en hangen er beesten (nadine noemt ze koala-beren) in de boom (zie de foto's).
Erg leuk en schattig allemaal...misschien neem ik er nog wel eentje mee in mijn koffer...
Aangezien het very hot is vandaag, wordt het een heerlijk dagje zon, zee en strand...want ik kleef nu zo'n beetje aan de stoel vast...
Het internet op mijn stageplek is lichtelijk gemold...dus ik moet het nu doen met het internetcafetje op de boek (heerlijke smoothie's met yoghurt hier btw;))
Lieve mensen...tot snel en ik zeg PLONS;)
Liefs Laura

  • 01 Maart 2007 - 14:12

    Sas:

    Lau, t ziet er echt top uit op die foto's van je! Ik ben mega-jaloers! Geniet lekker, hier is het weer kut (regen) en zoals gewoonlijk alles niks aan. Kus!

  • 01 Maart 2007 - 18:21

    Liezz:

    WAT EEN MOOIE FOTO'S!!
    En wat een geweldige verhalen schrijf je! Je kan er echt wel n boekwerk van maken, en ik zal m zeker kopen!:-) Echt leuk dat je het zo naar je zin hebt daar. En wat betreft dat global stalking....Doe je nix an, je bent te leuk voor deze wereld haha!;-) Jammer dat je air-time op was vd week....Ga binnenkort weer ff alles op de mail zetten wat ik op mn hart heb...Dan maar zo. Meissie doe alle dingen die ik ook zou doen!
    Luv ya

  • 02 Maart 2007 - 20:05

    Seline:

    Zoals gewoonlijk ben ik weer te blond (of gewoon dom) bezig. Ik helemaal denken dat ik me ook op deze site moet aanmelden om een bericht te sturen, vertelde Tiny dat dat totaal niet nodig was. (Lezen met je neus dus) Maar wat een leuke foto's en ik ben zeker jaloers op het weer, want hier is het echt bagger..
    Nou ik spreek je gauw!
    Kussie je zussie

  • 03 Maart 2007 - 15:15

    Gijs (Robin):

    Lieve Laura

    kusjes van Robin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 10724

Voorgaande reizen:

14 Februari 2007 - 15 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: