Global Stalking - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Laura Rebel - WaarBenJij.nu Global Stalking - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Laura Rebel - WaarBenJij.nu

Global Stalking

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

28 Februari 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Jongens...ik had er even “geen kracht meer voor”. De avonturen stapelen zich weer op en zijn nauwelijks te verwerken ;) Anyway, laat ik even terug gaan naar (inmiddels alweer) 5 nachten geleden. Het was weer eens stapavond (want tsja...je wilt je avonden natuurlijk zo zo nuttig mogelijk invullen ;)) Surfdude Wouter nodigde ons uit voor een overheerlijk diner bij zijn werk (African Perfection), waarbij Nadine maar liefst 6 mini sushi’s op haar bord had, die bij een “winderig” avondje zo naar een andere tafel gewaaid waren en waarbij Laura stoer zei”de salade wel als main course te nemen” wat zich uitte in een mega bord met 3 kroppen sla, 5 komkommers en 7 tomaten. Maar...waar is waar...er was weer heerlijk gegeten!
Nadat Wouter ein-de-lijk klaar was met schoonmaken en wij inmiddels al 3 wijntjes, 2 cappuccino’s en desserts verder waren maakten we ons op voor een heerlijk avondje uit. (dit houdt meestal in dat je op een avond minstens 5 keer van kroeg bent veranderd...maar ok als dat typisch Zuid Afrikaans is dan loop ik nog wel een blokje om;)) Eindelijk aangekomen op de laatste plek van bestemming (een soort van casino, annex poolcentrum, annex Club 7) vlogen de malibu-colatjes weer voorbij. Op zo’n avond wil je natuurlijk een beetje babbelen met de “locale bevolking”, dus volgende rondje van Laura. Ik loop met mijn normaalste loopje naar de bar en bestel “the same what Wouter ordered”, waarop Cruela Devil (2 barkrukken verder) vroeg: “hoe ik Wouter dat “terug ging betalen”...Geeeeeen idee wat ze er op DAT moment mee bedoelde, dus zette ik mijn meest onnozele gezicht op en probeerde me toch maar wat minder “normaal” voor te doen. En net op het moment dat je denkt “ik ben van haar af” komt Mister Sister met de opmerking: “well you can pay ME back in BED, if you know what I mean”. En als de barman (ook zo eentje van de chipendales) zegt: “welcome to South Africa!” denk je pas echt in wat voor gayscene ben ik NU weer beland. Na een versierpoging of 20 hield ze nog steeds niet op en het was de hoogste tijd om ons bed weer in te duiken (ALLEEN ja!;))
Op deze zeer enerverende avond hebben we meer mensen dan “Cruela” en “Chip”(endale) ontmoet, waaronder een cocktailshaker (althans zo doet hij zich voor;)) Marius, die zijn leven leefde voor de formule 1. Heeeeeel interessant.ja...:S
Twee dagen later besloten we hem toch maar eens op te zoeken omdat hij “the best cocktails in Jay B” kon maken. En DAT wilden wij natuurlijk wel eens uitproberen. Dus Sunshane werd gebeld en we reden naar The Mexican. Iets zei mij al dat Marius wel heeeel interested keek en toen hij voor de 10de keer vroeg waar we zo heen zouden gaan wist ik dat ik hier “van af moest!!!” Maar ok...gewoon niet zeggen waar je heen gaat en alles komt goed...Jaja, dat is dus wat je DENKT, maar wat er dus gebeurd is dat dezelfde Marius, in dezelfde club is, hetzelfde drankje beteld en jou de hele avond staat aan te gapen. Het bestaat jongens...GLOBAL STALKING..Als je in Nederland bent verplaatst het zich naar New York en als je in Zuid Afrika zit verplaatst het verschijnsel zich gewoon weer mee. Aangezien ik hier nog 3 maanden zit en zonder psychische angsten door het gestalk heelhuids weer terug wil keren naar Nederland, is Marius vriendelijk verzocht niet meer zo naar me te staren. Hij verontschuldigde zich tegenover Nadine, maar zei daarna tegen Sunshane “that I was hitting on HIM”. Wat een idioot!! Die gaat het nog sehr zwarrr krijgen de komende 3 maanden.
Vanavond sraat er weer een overheerlijke braai op het menu, dus bij deze trek ik een flesje rose open en zeg ik PROOST en tot de volgende keer!

Liefs Laura

• 28 Februari 2007 - 17:20

Eva:

Geweldig verhaal weer, Lau je moet echt een boek gaan schrijven!
    Liefs van je nichtje

• 28 Februari 2007 - 18:33

Wouter:

Hi Laura!
    Volgens mij heb je het goed naar je zin daar! In ieder geval mooie verhalen haha... Volgende keer maar een kopje thee aan de bar bestellen misschien? Dan komt het vast goed ;)
    Ik hoop trouwens niet dat die Marius met dat zinnetje “that I was hitting on HIM” dacht dat je van een ander geslacht was ;) Maar ik ga er maar niet vanuit haha! Heel veel plezier nog!
    Kusjes

• 28 Februari 2007 - 20:00

Maarten:

Hey Laura!

Wat een sterke verhalen allemaal, klinkt allemaal zeer goed en gezellig! :D Hier mis je vrij weinig behalve dan dat Jan Smit afgelopen zaterdag in Havana (off all places) was! Veel plezier nog!
    Kuzzy!