Antwoord op aaaaal jullie vragen;) - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Laura Rebel - WaarBenJij.nu Antwoord op aaaaal jullie vragen;) - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Laura Rebel - WaarBenJij.nu

Antwoord op aaaaal jullie vragen;)

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

20 Februari 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Even een klein mailtje naar jullie aangezien ik ineens allemaal vragen krijg...(super, top, nooit verwacht dat zo'n site als deze ook echt daadwerkelijk WERKT)

Bezoekdagen? Tuuuuurlijk doe ik daaraan, no problemo...plek zat;)
Eten? Heerlijk dus het Sonja Bakker boek is niet meegegaan;) Naja die paste TOCH al niet ;)
Surfdudes en homo? Klopt als een bus, alleen is hij er zelf nog niet helemaal achter...de deur zal wel klemmen ;)En inderdaad soms kun je beter squashdudes hebben..!! Missen jullie me al??
Kalee? Ja joh Kalee is best ok...mijn geheimen schrijf ik toch op in mn dagboek ;)
Of ik bereikbaar ben? Altijd en overal nu ik hier zit en niet in the mountains...dus een smsje of een belletje is altijd leuk!
Wordt hier nog iets gedaan? Kantoor, marktonderzoeken doen, websites aanpassen, ontbijt maken voor de gasten etc etc

Voor nu staat er een overheerlijke Italiaanse schotel op t menu...dus an die arbeit!! (de boodschappen waren overigens 8 euro bij elkaar...niet normaal HOE goedkoop, in Nederland betaal je hiervoor 50 euro!!!)

Liefs Laura

  • 20 Februari 2007 - 17:42

    Eva:

    Lau het is echt geweldig om elke keer wat van je te lezen, dus thanks voor al je mailtjes en tot de volgende maar weer! Ik ga je snel bellen! Veel plezier nog verder!
    Lief Eva

  • 20 Februari 2007 - 19:51

    Caroline :

    Eet smakelijk he!! Als ik je verhaal lees en je foto's bekijk dan heb je het behoorlijk naar je zin. Vooral die cocktails zien er heerlijk uit!!! Geniet ervan he en nog veel plezier!
    Groetjes Caroline

  • 20 Februari 2007 - 19:56

    Anneke:

    Hey Laura
    Gezellig om af en toe zo'n berichtje te lezen!!!!! En het is ook altijd weer "over the top" die verhalen van jou.
    De foto's van het strand en die van jullie badkamer zijn jaloersmakend !!!!
    Morgen weer werken met Lies. Misschien moeten we toch weer gaan uitserveren zodat liesje je kan opzoeken......

  • 20 Februari 2007 - 20:41

    Wendy:

    Heey Girl!
    Echt Lautje, wat ben ik jaloers hihi! Superleuk je verhaaltjes, je zou wat moeten doen met je talent;)! Nou ik mis je nu al ontzettend om gezellig mee te kletsen maar hoop dat jij daar een supertijd daar gaat beleven! Tot snel met het volgende verhaaltje:D!
    Dikke Kus Wendy

  • 21 Februari 2007 - 14:19

    Pauline:

    Hoi Laura
    je bent lekker bezig daar he?je mailtjes zijn enig ga zo door en veel plezier p.s. moet er ook nog gewerkt worden ?

  • 21 Februari 2007 - 21:06

    Henny Feenstra:

    helemaal geweldig deze site!!
    veel plezier aan de andere kant van onze bol.
    dag lieve nicht, henny

  • 22 Februari 2007 - 20:11

    Lidy:

    Hallo Laura,
    Van Anneke vanochtend je site doorgekregen en nieuwsgierig als ik ben snel even bij je kijken. Het ziet er zeker niet verkeerd uit geniet er maar lekker van het zonnetje en om even helemaal weg te zijn. Maar ik neem aan dat je ook heeeel hard moet werken toch? Groetjes Lidy

  • 25 Februari 2007 - 17:21

    Lies:

    BE LACH E LIJK dat je mn doos ni mee mocht nemen..Maar ja je kan m ook voor thuis gebruiken of je neemt m mee naar Spanje! Gaat alles nog goed daar? Hoe is t werk?( doe je toch ook nog wel naast vakantie vieren?) Ik ga je snel even n mailtje sturen met roddels en achterklap (moet ze nog verzinnen ;-)) Ik vind dat we binnenkort even moeten bellen. Noem n tijd en ik bel je. Is misschien goedkoper of niet? Nou ik popje ik hoor t wel!
    Knuffel van mij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Laura

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 10728

Voorgaande reizen:

14 Februari 2007 - 15 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: