Een wilde nacht met de "Pantoffelclong" - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Laura Rebel - WaarBenJij.nu Een wilde nacht met de "Pantoffelclong" - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Laura Rebel - WaarBenJij.nu

Een wilde nacht met de "Pantoffelclong"

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

20 Februari 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Nadine en Laura in Jeffreys Bay…dat moet natuurlijk gevierd worden! Het avontuur begon in onze (nu al) stamkroeg “Wax”, waar we de cocktailkaart maar is grondig onderzocht en uiteraard uitgeprobeerd hadden. Inmiddels waren Jochem en onze taxichauffeur (Sun)Shane aangeschoven die ons naar PE zou brengen, want er was een braai (=bbq).
Na een cocktailtje of wat is Wouter (surfdude die naast ons werkt in de Billabong store) ook aangeschoven en konden we ons feestje voortzetten bij de braai in PE waar alle studenten van Khaya zich inmiddels al volgepropt hadden met heerlijk eten. Hier en daar hebben we een praatje gemaakt en er werd besloten naar club 52’s te gaan waar we nog even flink zouden gaan feesten. De tent bleek echter halfvol (of leeg ;)) waarop Wouter (is naast surfdude zijn, ook Zuid Afrikaans) een briljant idee had om naar een gayclub te gaan…(ach ja waarom ook niet) Toen we even later gingen tanken en Wouter vervolgens met de “Men’s Health” in zijn handen stond begrepen we ook meteen waarom we uberhaupt naar een gayclub gingen ;)
Eenmaal aangekomen was de gay scene in Amsterdam NIETS bij dit tafereel! Ik omschrijf: Chippendales achter de bar en alleen maar NICHTEN, geen normale homo te bekennen dus ;) Nadat onze (Sun)Shane voor de 100ste keer aangerand werd door een inheemse neger besloten we deze “armoe” maar te verlaten en terug te keren naar 52’s waar we nog een sluitdrankje hebben genomen en de lichten hebben uitgedaan.
Het was tijd om te gaan slapen en terug te keren naar onze “suite” van 1 bij 1 in Island Vibe (backpackers hostel).
Eenmaal aangekomen bleek er opeens een hek te staan (?), die (opzich) niet echt open wilde zonder code. Typisch Nadine en Laura kennende hadden we natuurlijk weer is GEEN code en dus ook automatisch GEEN slaapplaats. Wat nu?! Thank god was onze (Sun)Shane blijven wachten en mochten we na wat heen en weer gebel bij Jochem slapen (bij onze nieuwe stageplaats dus). Daar aangekomen werd onze crib verbouwd en was er dus geen matras of deken te bekennen. (ook leuk!) Na een wilde zoektocht vonden we eindelijk wat spullen zodat we met zn drieen in een stapelbedje hebben geslapen (hoe romantisch ;))
De volgende dag kwamen Dean en Martijn van Khaya Jochem ophalen voor zijn trip naar Cape Town en wederom lagen de twee weer in een deuk van het lachen. “ Daar zaten ze weer hoor…Nadine en Laura…” en weeeer niet op de plek waar ze moesten zijn ;)
Jullie kunnen je vast wel voorstellen dat we bij Khaya de boeken in gaan ;) Maar HOE…dat weet ik niet.
Inmiddels zijn we begonnen met onze stage en mogen we gebruik maken van de mooiste kamer van het guesthouse. Ik omschrijf: bubbelbad, enorme douche, twee kamers, eigen dakterras (erg matig dus ;)). Ik hou jullie op de hoogte van verdere avonturen, maar ik hoop dat deze taferelen nu echt is een keer voorbij zijn ;)

Liefs Laura

• 20 Februari 2007 - 12:40

Mook:

Lieve lau,
    Wat heb je het weer goed voor elkaar!!! hahahahahaha het klinkt allemaal erg leuk en uitdagend. Doe je best maar geniet er vooral van! xxx Mook

• 20 Februari 2007 - 16:04

Ellen:

Hey meis,

Hoe tover je bij mensen achter een computer een glimlach tevoorschijn? Lees de mooie verhalen van Laura :D Je verhalen zijn erg leuk om te lezen!
    En welke cocktail is nu al de favoriet?
    PROOST!Geniet!

Liefs

• 20 Februari 2007 - 17:05

Lies:

ooohh..nix kan je he?!Nooit op tijd...:-) grapje toch!
    Vind wel dat je nu al heel veel spannende avonturen heb beleeft!Zit er nu echt over te denken om al mn spaarcentjes op te maken aan een reisje naar Arfika....Zal snel met mn Help-Lisanne-Naar-Laura-fonds beginnen!
    Veel plezier nog met zn 2tjes en de DUDES!
    Kuzzies
    En heb Rein en Ren van Ren en Rein je site gegeven...

• 20 Februari 2007 - 17:25

Marije:

He Lau!
    Wat een verhalen weer :) Volgens mij vermaak je je daar prima he? Hou je het wel allemaal netjes :p Naja, als t allemaal homo's blijken te zijn....
    Meid, geniet ervan! En idd, je site wordt goed genoeg gelezen hoor! Lees je nieuwe berichtjes altijd :D
    Geniet ervan, ik blijf lezen!
    Liefs Kus